Tarkista, että selaimesi on ajan tasalla. Suosittelemme, että käytät tuettujen selainten uusimpia versioita turvallisen ja sujuvan asioinnin varmistamiseksi. Bonava.fi toimii parhaiten seuraavilla selaimilla: Chrome, Safari, Firefox, Edge

Lehdistötiedote 21.10.2016 klo 10.00

21.10.2016, 13.00

Bonava rakennuttaa Helsingin Konalaan kaksi kerrostaloa, joista toinen on 4–5 -kerroksinen ja toinen 3–4 –kerroksinen. Asunto Oy Helsingin Reissumies koostuu kahdesta yksittäisestä kerrostalosta, joihin tulee yhteensä 52 viihtyisää uutta Bonava-kotia. Reissumiehen rakentaminen on jo hyvässä vauhdissa ja talojen on määrä valmistua vuoden 2017 loppuun mennessä.

”Konalaan on helppo tulla ja kotiutua, sillä alueella on jo valmiina kaikki mukavan elämän eväät monipuolisine palveluineen ja hyvine liikenneyhteyksineen. Naapurustosta ja kävelymatkan päästä löytyvät niin kaupat, päiväkodit, koulut kuin leikkipuistot, myös luontoon ja lenkkipolulle on helppo kipaista vaikka suoraan kotiovelta”, sanoo Matti Kuronen, Helsingin yksikönjohtaja Bonava Suomi Oy.

Reissumies sijaitsee Wallinmaan uudella asuinalueella, jolla on mielenkiintoinen historia, alueella toimi aiemmin Hartwallin virvoitusjuomatehdas. Reissumiehen huoneistovalikoimassa on monenlaisiin elämäntilanteisiin sopivia koteja kompakteista yksiöistä isompiin neljän huoneen perheasuntoihin. Reissumiehessä on myös mukavat yhteistilat, kuten tilava minikeittiöllä varustettu kerhotila, talosauna, pesula kuivaushuoneineen sekä lastenvaunu-, ulkoiluväline- ja irtaimistovarastot.

Lisätietoja:

Matti Kuronen, Helsingin yksikönjohtaja, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 507 5749 tai viestinta@bonava.fi