Tarkista, että selaimesi on ajan tasalla. Suosittelemme, että käytät tuettujen selainten uusimpia versioita turvallisen ja sujuvan asioinnin varmistamiseksi. Bonava.fi toimii parhaiten seuraavilla selaimilla: Chrome, Safari, Firefox, Edge

Lehdistötiedote 21.11.2016 klo 13.00

21.11.2016, 15.00

Bonava Suomen pääkonttorin henkilöstö jalkautuu Helsingin ydinkeskustaan marraskuun 2016 lopussa, kun Suomen pääkonttori muuttaa uuteen ja viihtyisään monitilatoimistoon Sanomatalon kolmanteen kerrokseen.

”Pääkonttorilaisten lisäksi Bonava Tampereen, Turun ja Oulun henkilöstöt muuttavat kaikilla paikkakunnilla uusiin toimitiloihin vielä tämän vuoden aikana. Bonavan visio on luoda onnellisia koteja ja naapurustoja, joissa ihmisillä on hyvä olla. Tämä näkyy myös toimitilaratkaisuissamme kaikissa uusissa tiloissamme”, sanoo Kaisu Nousiainen, Suunnittelu- ja tuotekehitysjohtaja.

Sanomatalon katutasoon avautuu vuoden 2017 alusta lähtien myös täysin uusi, kodinomainen asuntomyynnin tila, jonka raikas tilaratkaisu kutsuu asiakkaat mukaan matkalle kohti uutta kotia ja onnellista naapurustoa. Siihen asti Bonavan asuntomyynti palvelee asiakkaita edelleen vanhassa osoitteessa, Mannerheimintie 103a, 00280 Helsinki.

Puhelinnumerot, sähköpostiosoitteet ja laskutusosoitteet säilyvät samoina, mutta pääkonttorin osoite muuttuu maanantaista 28.11.2016 lähtien:

Uusi käyntiosoitteemme on:

Bonava Suomi Oy
Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki

Uusi postiosoitteemme on:

Bonava Suomi Oy
PL 1100, 00100 Helsinki

Suomen pääkonttorin henkilöstön muuttopäivä on 28.11.2016 jolloin viesteihin vastaaminen saattaa kestää hieman tavanomaista pidempään.

Lisätietoja:

Suunnittelu- ja tuotekehitysjohtaja Kaisu Nousiainen, Bonava Suomi Oy, puhelin 040 400 2007 tai viestinta@bonava.fi.