Lehdistötiedote 9.12.2016 klo 10.00

9.12.2016, 12.00

Bonava rakennuttaa 57 uutta Hitas-asuntoa Laajasalon uudelle asuinalueelle Kruunuvuorenrantaan. Neljä-kuusikerroksisissa Asunto Oy Helsingin Biancan taloissa on Bonava-koteja kompakteista yksiöistä isoihin viiden huoneen saunallisiin perheasuntoihin. Biancan asuntojen rakentaminen on jo alkanut ja asuntojen on määrä valmistua helmikuussa 2018.

”Laajasalo ja erityisesti Kruunuvuorenranta ovat voimakkaasti kehittyviä asuinalueita. Bonava rakennuttaa Biancan uuden kotikorttelin myötä Kruunuvuorenrantaan uusia muuntojoustavia asuntoja, jotka sopivat monenlaisiin elämäntilanteisiin olipa kyseessä omaan uuteen kotiin muuttava nuori tai vaikkapa senioripariskunta”, sanoo Matti Kuronen, yksikön johtaja, Bonava Suomi Oy.

Tuleva Kruunusilta-hanke tuo raitiotie- ja kevyenliikenteen väylät Laajasaloon. Helsingin Biancan lähialueelta löytyvät jo nyt ostoskeskus, koulut, päiväkodit, kirjasto ja terveyskeskus. Lisäksi alueelle rakennetaan kaksi uutta koulua, useita päiväkoteja, asukaspuistoja ja liikuntapuisto.
Helsingin Biancan Hitas-asuntojen arvonta on suoritettu ja asuntojen hakijoille on ilmoitettu henkilökohtaisesti. Vapaaksi jääneet asunnot ovat nyt varattavissa.

Matti Kuronen, Helsingin yksikön johtaja, Bonava Suomi Oy, puh. 010 507 5749 tai viestinta@bonava.fi