Tarkista, että selaimesi on ajan tasalla. Suosittelemme, että käytät tuettujen selainten uusimpia versioita turvallisen ja sujuvan asioinnin varmistamiseksi. Bonava.fi toimii parhaiten seuraavilla selaimilla: Chrome, Safari, Firefox, Edge

Tiedote 17.11.2016 klo 13.00

17.11.2016, 15.00

Bonava Suomi Oy ja Nooa Säästöpankki ovat allekirjoittaneet Ketterä asuntolaina yhteistyösopimuksen, tarkoituksena on tehdä asuntokaupasta mahdollisimman vaivaton ja mukava kokemus Bonava-kodin ostajalle. Nooa Säästöpankki tarjoaa tuntuvan edun muun muassa nopeasti järjestyvän tapaamisajan ja lainaedun muodossa ja Bonava maksaa asiakkaan puolesta ensimmäisen vuoden korot.

”Uuden kodin ostaminen on elämän suurimpia päätöksiä. Haluamme tehdä asuntokaupasta asiakkaillemme mahdollisimman vaivattoman kokemuksen aina suunnittelusta kaupantekoon ja rahoitukseen asti. Nooa Säästöpankin kanssa solmittu asuntolainapalvelu luo mielestämme hienon mahdollisuuden tähän”, sanoo Virpi Takala, kaupallinen johtaja, Bonava Suomi Oy.

"Jo nyt ketterä asuntolainapalvelu on saanut positiivisesti yllättyneen vastaanoton. Erityisesti lyhyellä aikataululla järjestynyt tapaamisaika asuntolaina-asiantuntijamme kanssa sekä nopea lainapäätöksen saaminen ovat kiinnostaneet asunnonostoaikeissa olevia. Toki tarjoamamme lainaetukin on houkutteleva. Ketterä asuntolainapalvelu kun tarjoaa mahdollisuuden korottomaan lyhennysvapaaseen eli Bonava maksaa asiakkaan puolesta ensimmäisen vuoden korot asunnon myyntihinnasta", sanoo Nooa Säästöpankin liiketoimintajohtaja Tommi Grönlund Bonava-yhteistyöstä.

Yhteistyötä kolmessa kohteessa

Yhteistyö koskee aluksi valittuja Bonava Suomi Oy:n uudiskohteita: Helsingin Reissumies Konalassa sekä Espoon Woima ja Espoon Ampeeri Matinkylässä. Kohteista ja ketterästä asuntolainapalvelusta löytyy lisätietoa Bonavan sivuilta: bonava.fi/kettera.

Lisätietoja:

Virpi Takala, kaupallinen johtaja, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 507 5723 tai viestinta@bonava.fi

Liiketoimintajohtaja Tommi Grönlund, Nooa Säästöpankki, puhelin 040 575 1969 tai tommi.gronlund@saastopankki.fi