Active lifestyleamusement2apartment2Architecturearrow-downPage 1Group 3arrow22arrow2arrow2attachbike2blocks2bonavapinbonavapin-in-availablebus2cafecalendar2check2close2collapse2CollapseCommon facilitiesGroup 2CloseGood SVG BlackOK SVG BlackPoor SVG BlackVery good SVG BlackVery poor SVG Blackamusement2Culture EntertainmentShapedocument2document_blankdoublearrowarrow2arrow2arrow22Eat Drinkemail2expand2external_link2Family friendlyfavourite2filter2Getting thereGreen solutionsgrocery_store2grocerystoreShapeHealthcareheart_activeHeart filled SVG Blackheart_inactiveholiday_cottage2Shapehospital2house2mypagespin_distanceicon-unit-v2like2list2Local servicesbonava logotype primarybonava logotype secondarybonava logotype_symbolMaintenance SVG BlackMap-pinminus2minus2mobile2parkNature activitiesnature_trails2Neighbourhood storyclose - kopiaparking2pdf2plot2plus2Group 2external_link2preschool2restaurant2row_house2schools2Schoolssearch2semi_detached2settings2Shoppinglocal_services2Social lifestyleSpecial featuregymtapTools SVG BlackGroup 2tube2user2

Kuinka suuri on koti – Bonava esittelee kolmannen huoneen

3.10.2019, 10.15

Kolme vuotta perustamisensa ja pörssilistautumisensa jälkeen, Bonava aloittaa suurimman brändikampanjansa Bonava-brändin lanseerauksen jälkeen. Kampanja on saanut inspiraationsa siitä, että koti on mielestämme paljon enemmän kuin asunnon neliöt, kotiin kuuluu myös ympäröivä luonto, mukava naapurusto ja hyvät yhteistilat eli niin sanottu kolmas huone. Kampanja näkyy kaikilla yhtiön kahdeksalla markkina-alueella televisiossa, elokuvateattereissa, ulkomainonnassa ja digitaalisissa kanavissa.

Asuntorakennuttajana ja -kehittäjänä tunnistamme ihmisten yhteisöllisyyden tarpeen. Bonava-kotiin muuttavat uudet asukkaat saavat paitsi upean kodin, myös mahdollisuuden niin sanottuun kolmanteen huoneeseen. Tämä voi olla mitä tahansa harrastustilasta tai nikkarointihuoneesta aina yhteisölliseen kattoterassiin tai muihin yhteistiloihin eli tiloihin, jotka edistävät sosiaalista vuorovaikutusta ja mahdollistavat yhteisöllisyyden entistä paremmin. Tämä kampanja on meidän visiomme luoda onnellinen naapurusto”, sanoo Maiju Koivunen-Vinkvist, markkinointipäällikkö, Bonava Suomi Oy.

Äskettäin Bonava esitteli ”Happy Quest - Onnellisen naapuruston reseptit” -tutkimuksen kaikissa kahdeksassa toimintamaassaan. Tutkimuksen avulla Bonavan tavoitteena on lisätä ymmärrystä siitä, mikä naapurustoissa tuo ihmisille onnellisuutta - ja miten onnellisuuden kokemista voi tukea uusien asuinalueiden suunnittelussa ja toteutuksessa. Tämän tutkimuksen tulokset muodostivat perustan myös tämän brändikampanjan suunnittelulle.

Keskitymme ihmisiin kaikessa mitä teemme, ja tässä kampanjassa aiomme tuoda esiin yhteisöllisyyden, jota naapurusto voi tarjota. Haluamme tuoda uutta näkökulmaa perinteiseen asuntojen koon ja huonemäärän vertailuun. Tärkeää ei ole vain asunnon riittävä koko, vaan etenkin asumisen tunnelma, turvallisuus, palvelut – elämänlaatu, myös näitä tekijöitä asumisessa tutkimme aktiivisesti”, sanoo Virpi Takala, kaupallinen johtaja, Bonava Suomi Oy.

Katso uusin brändikampanjamme video täältä.

Lisätietoja: Maiju Koivunen-Vinkvist, markkinointipäällikkö, puhelin 040 590 4746 ja Joanna Linnermo-Kumpuoja, viestintäpäällikkö, puhelin 040 555 5868 tai viestinta@bonava.fi