Lehdistötiedote 13.3.2017 klo 10.00

13.3.2017, 12.00

Bonava-konserni lanseerasi Bonava-brändin keväällä 2016 visionaan luoda onnellisia naapurustoja, joissa ihmisillä on hyvä elää ja olla. Hyvä naapurusto tarkoittaa eri ihmisille erilaisia asioita eri maissa. Tämän johdosta Bonava-konserni on päättänyt käynnistää kansainvälisen tutkimuksen siitä, mikä itseasiassa tekee ihmiset aidosti onnelliseksi omassa ympäristössään ja naapurustossaan.

“Bonavan visiona on luoda koteja, onnellisia naapurustoja ja eläviä ympäristöjä, joissa ihmiset voivat aidosti tuntea olevansa kotona. Toteutimme Suomessa viime vuonna Onnen paikat -tutkimuksen ja sen mukaan kaupunkilaisten onnen paikkoina korostuivat vesi- ja viheralueiden ympäristöt, kun taas keittiössä ja olohuoneessa tärkeäksi tekijäksi nousi kotoisuus. Odotan mielenkiinnolla, millaisia tuloksia saamme kansainvälisellä tasolla”, sanoo Virpi Takala, kaupallinen johtaja, Bonava Suomi Oy.

Tutkimus toteutetaan kaikissa Bonava-konsernin kahdeksassa toimintamaassa; Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Pietarissa, Virossa ja Latviassa. Tutkimuksen toteuttaa konsulttitoimisto Cliente. Lopulliset tulokset tullaan esittämään keväällä 2017.

Lue lisää Bonava-konsernista yhtiön englanninkielisiltä sivuilta: http://www.bonava.com/en ja Bonava Suomi Oy:stä: https://www.bonava.fi/tietoa-meista

Virpi Takala, kaupallinen johtaja, Bonava Suomi Oy, puhelin 010 400 2723 tai viestinta@bonava.fi