Tarkista, että selaimesi on ajan tasalla. Suosittelemme, että käytät tuettujen selainten uusimpia versioita turvallisen ja sujuvan asioinnin varmistamiseksi. Bonava.fi toimii parhaiten seuraavilla selaimilla: Chrome, Safari, Firefox, Edge

Asiakaspalvelu

Kuinka voimme auttaa?

Autamme mielellämme kaikissa mieltäsi askarruttavissa kysymyksissä. Näin tavoitat meidät:

GBuilder

GBuilder on Bonavan sähköinen palvelukanava, joka on apunasi kaupanteosta asumisen aikaan asti. Palvelussa voit tutustua kotisi tärkeisiin asiakirjoihin, tiedotteisiin ja materiaaleihin. Palvelun kautta saat myös kutsut ja voit ilmoittautua tuleviin asiakastilaisuuksiimme. Muuton ja vuositarkastuksen aikaan liittyviä huomioita pääset lisäämään ja tarkastelemaan GBuilderin ”Omat huomiot” -osiossa.

Oma Bonava

Oma Bonava -palvelussa voit ilmoittaa huomioitasi, seurata niiden käsittelyä ja tilaa sekä etsiä lisätietoa kodistasi. Kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi tai luo käyttäjätili täällä. Huomioithan, että vuositarkastukseen liittyvät huomiot voit lisätä suoraan GBuilderiin.

Puhelimitse

Haluatko jutella asiakaspalvelumme kanssa? Tavoitat asumisen ammattilaisemme maksuttomasta numerosta 0800 05557. Palvelemme arkisin kello 9−17.

Huomioithan, että meillä ei ole päivystyspalvelua. Kiireellisissä asioissa otathan yhteyttä huoltoyhtiöösi.

Sähköpostitse

Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@bonava.fi.

Kodinkansio

Ennen yhteydenottoa suosittelemme tutustumaan Kodinkansioon, josta löydät tietoa uuden kodin huollosta, teknisiä ohjeita kodin laitteiden käytöstä sekä vastauksia yleisimpiin ongelmatilanteisiin.

Asiakaspalvelu apunasi