Vieraile kodeissa virtuaalisesti ja tapaa asumisen ammattilaiset etänä
Uuden kodin hankinta on monelle elämän suurin investointi, johon liittyy paljon pohdittavia asioita ja kysymyksiä. Haluamme tehdä kotimatkastasi mukavan ja vaivattoman kokemuksen. Tämän vuoksi olemme kehittäneet lukuisia mahdollisuuksia tutustua uusiin koteihin mahdollisimman kattavasti jo ennen rakentamisen aloitusta. Kohdesivuilta ladattavan esitteen, havainnekuvien ja videoiden lisäksi moniin koteihin pääsee myös vierailemaan virtuaalisesti.
Kurkista uuteen Bonava-kotiin virtuaalikierroksella.
Asumisen ammattilaisemme ovat apunasi koko kotimatkan, palvellen sinua puhelimitse ja sähköpostitse. Tämän lisäksi voit varata henkilökohtaisen tapaamisajan sinulle sopivaan hetkeen kiinnostavan kohteen nettisivuilta löytyvästä varauskalenterista.
Kaupanteko onnistuu vaikka kotisohvalta
Vahvaa tunnistautumista vaativa digitaalinen allekirjoitus mahdollistaa turvallisen kaupanteon ajasta ja paikasta riippumatta, sillä kauppakirjat voi allekirjoittaa itselleen sopivana hetkenä vaikka omalta kotisohvalta käsin. Digitaalisella allekirjoituksella voi tehdä kaupat niin omasta kodista ja autopaikasta kuin liiketilasta.
Opastusvideot auttavat kodin käytössä ja huollossa
Olemme koostaneet avuksesi videoita, joilla opastamme kodin käyttöön liittyvissä asioissa. Uuteen kotiin tutustumisvideon on tarkoitus toimia apunasi muuton yhteydessä. Nykyaikainen koti sisältää monenlaista tekniikkaa, jonka huolto saattaa myöhemminkin herättää kysymyksiä. Poimi täältä vinkit yleisimpiin kodin siivous- ja kunnossapitotöihin aina lattiakaivon puhdistamisesta nettikaapeleiden kytkentään ja palovaroittimen testaamiseen.
Uuden kodin tutustumisvideon lisäksi asukkaiden käytössä kodin käyttöön, huoltoon ja tekniikkaan liittyviä opastusvideoita.
Asiakaspalvelu apunasi
Asumisen ammattilaisemme ovat tukenasi myös kaupanteon ja muuton jälkeen. Hyödynnämme digitaalisia ratkaisuja yhteydenpidossa, järjestäen esimerkiksi asiakastilaisuuksiamme etäyhteyksin. Tavoitteenamme on kehittää digitaalista palvelupolkua edelleen ja palvella näin asiakkaitamme entistäkin monipuolisemmin.