Vieraile kodeissa virtuaalisesti ja tapaa asumisen ammattilaiset etänä
Uuden kodin hankinta on monelle elämän suurin investointi, johon liittyy paljon pohdittavia asioita ja kysymyksiä. Haluamme tehdä kotimatkastasi mukavan ja vaivattoman kokemuksen. Tämän vuoksi olemme kehittäneet lukuisia mahdollisuuksia tutustua uusiin koteihin mahdollisimman kattavasti jo ennen rakentamisen aloitusta. Kohdesivuilta ladattavan esitteen, havainnekuvien ja videoiden lisäksi moniin koteihin pääsee myös vierailemaan virtuaalisesti.
Kurkista uuteen Bonava-kotiin virtuaalikierroksella.
Asumisen ammattilaisemme ovat apunasi koko kotimatkan. Palvelemme niin puhelimitse ja sähköpostitse kuin chatin välityksellä. Tämän lisäksi voit varata henkilökohtaisen tapaamisajan sinulle sopivaan hetkeen kiinnostavan kohteen nettisivuilta löytyvästä varauskalenterista. Kohteesta riippuen tapaaminen on mahdollista järjestää asuntomyymälässämme, esittelytilassa tontilla tai esittelyasunnossa. Vaihtoehtoisesti voit tavata myyntineuvottelijan etäyhteyksiä hyödyntäen Teamsin välityksellä.
Kaupanteko onnistuu vaikka kotisohvalta
Vahvaa tunnistautumista vaativa digitaalinen allekirjoitus mahdollistaa turvallisen kaupanteon ajasta ja paikasta riippumatta, sillä kauppakirjat voi allekirjoittaa itselleen sopivana hetkenä vaikka omalta kotisohvalta käsin. Digitaalisella allekirjoituksella voi tehdä kaupat niin omasta kodista ja autopaikasta kuin liiketilasta.
Tutustu kotiisi missä ja milloin haluat
”Olemme tuottaneet uuteen kotiin tutustumisvideon, joka opastaa uusiin koteihin muuttavia asiakkaitamme kodin käyttöön liittyvissä asioissa. Aiemmin opastus on tehty aina paikan päällä, mutta nyt kodin teknisten laitteiden ja ominaisuuksien, kuten lattialämmityksen ja ilmanvaihdon toimintaan, opastetaan videolla”, Bonava Suomen asiakaspalvelupäällikkö Maria Mänttäri kertoo. ”Opastusvideot yleisimmistä kodin siivous- ja huoltotöistä aina lattiakaivon puhdistamisesta nettikaapeleiden kytkentään ja palovaroittimen testaamiseen ovat olleet käytössä meillä jo pidempään, joten uuteen kotiin tutustumisvideo oli siinä mielessä luonnollinen jatkumo.”
Asiakaspalvelu apunasi
Asumisen ammattilaisemme ovat tukenasi myös kaupanteon ja muuton jälkeen. Etäyhteyksiä on jo hyödynnetty erilaisissa asiakastilaisuuksissa, ja nyt myös kodin käyttöönotto onnistuu tarvittaessa videon välityksellä.
Uuden kodin tutustumisvideon lisäksi asukkaiden käytössä kodin käyttöön, huoltoon ja tekniikkaan liittyviä opastusvideoita.
”Tähän mennessä saamamme asiakaspalaute tehdyistä toimenpiteistä on ollut varsin positiivista. Asiakastilaisuudet ja henkilökohtaiset tapaamiset ovat tärkeitä jatkossakin, mutta digitaalisten ratkaisujen avulla pystymme tarjoamaan vaihtoehtoisia tapoja yhteydenpitoon. Näemme, että näin pystymme myös entisestään monipuolistamaan palveluitamme. Odotamme innolla kuulevamme asiakkailtamme lisää palautetta, sillä tavoitteenamme on kehittää digitaalista palvelupolkua edelleen”, Maria Mänttäri sanoo.